Trygghetskanalen

Dette er Stabæk Fotballs egen varslingskanal.

Annonse:

Bull & Co Advokatfirma AS mottar på vegne av Stabæk Fotball alle varsler som sendes gjennom Trygghetskanalen.

Trygghetsknappen: Her varsler du

Du kan velge å varsle anonymt. Du gjør valg om dette i skjemaet nedenfor. Selv om du tilkjennegir din identitet overfor oss, vil vi ikke røpe din identitet til Stabæk Fotball uten avtale med deg som varsler. Merk at full anonymitet kan vanskeliggjøre behandling av varslingen.

Denne kanalen for varsling skal ikke benyttes ved generelle kunde- eller leverandørklager. Det samme gjelder ved forespørsler fra kunder eller leverandører. I slike saker ber vi deg ta direkte kontakt med Stabæk Fotball.

Stabæk Fotball har utarbeidet egne retningslinjer for Trygghet for klubbens medlemmer.

Formål

Å sikre at alle som deltar i våre aktiviteter og arrangementer kan gjøre dette innenfor trygge rammer.

Å sikre at all aktivitet skal gjennomføres ut fra våre verdier som er i tråd med Fair Play-verdiene.

Fair Play handler om hvordan vi oppfører oss mot hverandre, både på og utenfor banen.  Klubben skal legge til rette for at alle skal ha det gøy med fotballen og at sporten preges av respekt, rettferdighet og positive holdninger.

• Det betyr at vi møter motstandere og dommere med vennlighet og respekt.
  • Det betyr at god oppførsel er standard.
  • Det betyr at vi alle konsentrerer oss om det vi kan gjøre noe med – nemlig egne prestasjoner.

Annonse fra Obos-ligaen: