Suleiman Osman (18) forlenger avtalen

Vi gratulerer 18-åringen med ny avtale!

Annonse:

Osman forlenger avtalen frem til 30. juni 2027.

Suleiman skrev sin første proffkontrakt sommeren 2023, og har siden blant annet vært med å vinne G16- og G19-NM.

– Vi gratulerer Suleiman med ny avtale og gleder oss til å følge utviklingen hans. Han har vært en sentral brikke på yngre lag og Stabæk 2, og er en spiller som banker på døra til A-laget, sier akademisjef Gard Holme.

Vi gratulerer!

 

Annonse fra Obos-ligaen: