Satser på Stabæk: - En av Norges sterkeste merkevarer

1881 Digitale Medier skal hjelpe Stabæk med å vinne kampen om folks oppmerksomhet.

Annonse:

Stabæk Fotball har inngått en strategisk viktig og langsiktig samarbeidsavtale med 1881 Digitale Medier.

Som hovedpartner og digital mediepartner til Stabæk Fotball, vil 1881 Digitale Medier være en viktig alliert og bidra med sin brede kompetanse inn i markedsarbeidet vårt fremover.

- Vi skal bli bedre på hvor vi sprer budskapet vårt og i hvilke medier og kanaler vi skal bruke fremover, sier salgs- og markedssjef Anne-Birgitte Svae-Kvifte i Stabæk Fotball. 

Mer enn nummeropplysning 

Stabæk og 1881 har mye til felles - og begge parter har vært ivrige på å få til et samarbeid.

- Stabæk er en stor merkevare som oss og en av de sterkeste merkevarene i Norge. Klubben har et geografisk fotfeste og fotavtrykk som er likt det vi har. Vi synes det er morsomt å vise våre nye produkter og vår nye utvikling på et hjemlig produkt, sier salgssjef Morten Rydningen til Stabak.no. 

1881 ønsker gjennom relasjonen til Stabæk å vise hva selskapet kan tilby i dag.

- Vi håper at folk skal forstå at 1881 ikke lenger bare er en nummeropplysningstjeneste. Vi har ganske mange flere strenger å spille på. Vi er Norges største hjemmesidehus. Og vi har enorm kompetanse når det kommer til betalt annonsering, så vel som søkeoptimalisering og andre ting på Google og i den digitale verden. 

- Stort potensial

Han og kollegaene i 1881 gleder seg til å hjelpe Stabæk til å nå bredere ut med innhold og budskap. 

- Stabæk har et enormt potensial. Generelt er idrettslag rundt omkring i Norge altfor lite bevisste på hvilke muligheter som finnes digitalt. Vi er glade for å kunne bidra med våre ressurser, slik at Stabæk skal kunne konsentrere seg om å gjøre det klubben er best på - spille best mulig fotball og skape best mulig opplevelser, sier Rydningen. 

I en digital verden der kampen om folks oppmerksomhet aldri har vært mer tilspisset, er vi i Stabæk Fotball glade for at vi nå ha fått en profesjonell aktør vi kan lene oss på.  

SALGSSJEF I 1881 DIGITALE MEDIER: Morten Rydningen
SALGSSJEF I 1881 DIGITALE MEDIER: Morten Rydningen

- 1881 har god kjennskap til algoritmene som styrer hva som blir sett og ikke blir sett. Stabæk kan nå konsentrere seg om å lage godt innhold, så skal vi bidra med vår kompetanse på digital synlighet og sørge for at folk faktisk får med seg hva som skjer, sier Rydningen. 

I avtaleperioden vil 1881 Digitale Medier også være synlig på shortsen til vårt Eliteserie-lag. 

- Vi er veldig glade for at 1881 Digitale Medier ønsker å satse på oss de neste tre årene, sier Svae-Kvifte.   

Annonse fra Obos-ligaen: